TR
Akademik Koordinasyon
Akademik Koordinasyon birimi, bölümün genel akademik operasyonlarının yönetilmesinde merkezi bir rol oynamaktadır. Ölçme ve Değerlendirme, Müfredat ve Materyal Geliştirme ve Sürekli Mesleki Gelişim (CPD) Birimi gibi kilit birimleri denetleyerek bu birimlerin çalışmalarının departman hedefleri ve CEFR standartlarıyla uyumlu olmasını sağlar. Birim ayrıca program geliştirme, müfredat güncellemeleri ve öğretmen atamalarını denetleyerek teknoloji ve inovasyonun sorunsuz bir şekilde entegre edilmesini sağlar. Ayrıca, uluslararası kurumlarla ortaklıkları kolaylaştırır ve yüksek akademik standartların korunması için stratejik rehberlik sağlar.
Bu birim, departmanın müfredatı ve CEFR standartlarıyla uyumlu değerlendirmelerin oluşturulması ve uygulanmasından sorumludur. Testlerin adil, etkili olmasını ve tüm seviyelerde öğrenci yeterliliğini doğru bir şekilde ölçmesini sağlar. Temel sorumluluklar arasında sınavların planlanması, lojistiğin yönetilmesi ve sonuçların güvenli ve zamanında duyurulmasının sağlanması yer alır. Diğer birimlerle işbirliği, değerlendirmelerin sınıf öğrenme hedeflerini yansıtmasını sağlar. Birim ayrıca pilot testler yürütür ve test süreçlerini iyileştirmek ve geliştirmek için veri analizini kullanır.
Müfredat ve Materyal Geliştirme Birimi, CEFR standartlarıyla uyumlu ve etkili öğrenme çıktılarını destekleyen ders materyalerinin tasarlanması ve güncellenmesine odaklanır. Geri bildirimleri dahil etmek ve materyalerin öğretim ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamak için öğretmenlerle yakın bir şekilde çalışır. Bu birim ayrıca öğrenme deneyimlerini geliştirmek için dijital araçlar ve platformlar gibi modern öğretim teknolojilerini entegre eder. Test Birimi ile işbirliği yaparak, değerlendirmelerin ve hazırlık materyalerinin müfredatla sorunsuz bir şekilde uyumlu olmasını sağlar ve hem öğretmenlere hem de öğrencilere kapsamlı destek sağlar.
CPD Birimi, öğretim personelinin mesleki gelişimine ve büyümesine adanmıştır. Öğretim kalitesini, sınıf yönetimini ve öğrenci katılımını artırmak için özel atölye çalışmaları, akran gözlem programları ve bire bir mentorluk seansları düzenler. Birim, geri bildirim ve anketler yoluyla mesleki gelişim ihtiyaçlarını düzenli olarak değerlendirerek girişimlerinin ilgili ve etkili kalmasını sağlar. Diğer birimlerle işbirliği, öğretmen eğitiminin müfredat hedefleri ve değerlendirme yöntemleriyle uyumlu hale getirilmesine yardımcı olarak sürekli iyileştirme için destekleyici bir ortam sağlar.