TR
Eğitim Felsefemiz
İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü olarak, dil öğreniminin akademik başarıya, kariyer gelişimine ve küresel bağlantılara kapı aralayan dönüştürücü bir yolculuk olduğuna inanıyoruz. Öğrencilerin sürekli değişen bir dünyada başarılı olmaları için gerekli becerileri ve özgüveni kazandıkları kapsayıcı ve destekleyici bir ortam oluşturmaya kendimizi adadık. Yaklaşımımız, en son teknolojilerle harmanlanmış yenilikçi yöntemleri, uygulamaya dayalı ve öğrenci merkezli bir öğrenme anlayışıyla birleştirmeye odaklanır. Amacımız, öğrencilerin eleştirel düşünebilmelerini, etkili iletişim kurabilmelerini ve yeni zorluklara uyum sağlayabilmelerini desteklemek; aynı zamanda öğretmenlerimizin gelişimini teşvik ederek yüksek kaliteli bir öğrenme deneyimi sunmaktır. Herkesin kendini değerli hissedip sürdürülebilir ve adil bir geleceğe katkıda bulunmaya yetkin olduğu güçlü bir topluluk bilinci geliştiriyoruz. Yaşam boyu öğrenmeyi ilham kaynağı haline getirmeye ve öğrencilerimizi çok dilli, birbirine bağlı bir dünyada başarılı olmaya hazırlamaya kararlıyız.
Pedagojik Yaklaşımımız
Pedagojik yaklaşımımız, eleştirel düşünmeyi, etkili iletişimi ve gerçek yaşam uygulamalarını teşvik eden, öğrenci merkezli ve deneyim temelli öğrenmeye dayanmaktadır. Öğrenmeyi güçlendirmek için modern yöntemleri ve dijital araçları entegre ederek aktif katılımı, kapsayıcılığı ve yeniliği vurguluyoruz. Destekleyici ve çeşitli bir öğrenme ortamı oluşturarak, öğrencilerin öğrenme süreçlerinde sorumluluk almalarını sağlarken, aynı zamanda öğretmenlerimizin sürekli mesleki gelişimi için de çaba sarf ediyoruz.
Metodolojik Yaklaşımımız
Metodolojik yaklaşımımız, öğrencilerimizin farklı öğrenme stillerine, ihtiyaçlarına ve tercihlerine hitap eden çeşitli öğretim stratejilerini bir araya getiren karma yöntemli öğretim modeline dayanmaktadır. Bu yaklaşım, tüm öğrencilerin akademik ve kişisel gelişimini destekleyen dinamik ve kapsayıcı bir öğrenme ortamı sağlar. Karma yöntem yaklaşımı; doğrudan anlatım ve rehberli uygulama gibi öğretmen merkezli yöntemleri, grup tartışmaları, problem çözme etkinlikleri ve proje tabanlı öğrenme gibi öğrenci merkezli tekniklerle birleştirir. Bu stratejileri harmanlayarak, öğrenci katılımını en üst düzeye çıkaran ve temel dil becerilerinin gelişimini kolaylaştıran dengeli bir öğretim modeli oluşturmayı hedefliyoruz. Ayrıca, öğrenme deneyimini zenginleştirmek amacıyla hem geleneksel sınıf öğretimini hem de dijital araçları bir araya getiren harmanlanmış öğrenme yaklaşımını benimsiyoruz. Bu kapsamda, etkileşimli etkinlikler, ödevler ve değerlendirmeler için çevrim içi platformlardan yararlanıyoruz.